Over ons

Veel gehoorde klachten binnen tandartspraktijken gaan over de persoonlijke omgang met patiënten, zoals:
–      Patiënten worden als ‘een nummer’ behandeld.
–      Patiënten worden vaak door wisselende tandartsen gezien.
–      Onduidelijkheid over de behandeling en bijbehorende kosten.
–      Tandartsen die geen Nederlands spreken.

Praktijken worden steeds vaker onderdeel van een grotere keten, waarbij veel tandartsen in één praktijk werken met een hoog verloop. Daarnaast zijn er veel buitenlandse tandartsen werkzaam in Nederland met een gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal. Dit is een verkeerde ontwikkeling, die ook niet nodig is. De tandheelkundige zorg in Nederland is van heel hoog niveau. Er wordt echter niet altijd voldoende aandacht gegeven aan de vragen en behoeften van patiënten. Daarnaast wordt ook niet altijd voldoende energie gestoken in een duidelijke preventieve aanpak voor patiënten. Want voorkomen is natuurlijk beter dan genezen.

Juist deze punten hebben wij aangegrepen in de opzet van Mondzorg Dudokplein. Juist hierop legt de praktijk dan ook heel veel aandacht, zodat patiënten zich wel gehoord en begrepen voelen. Daarom is er bewust gekozen voor een kleinschalige praktijk. In het persoonlijke contact hechten we veel waarde aan een prettig onderling contact, overleg over de behandeling en duidelijkheid over de kosten. Daarnaast vinden wij dat de praktijkruimte ook een grote bijdrage levert aan de prettige ervaring van een bezoek aan onze praktijk.

  • Inschrijven

  • Foto's

  • Route